Concert JHOD ‘Een nieuwe lente, een nieuw begin!’

Leietheater (kleine zaal)

Categorie
Concert

Op zondag 20 maart 2022 brengt het Jeugd Harmonieorkest van Deinze o.l.v. Sam Stroobandt haar eerste concert om 11u in de kleine zaal van het Leietheater te Deinze. Het concert wordt een ideale mix van herkenbare popnummers en adembenemende filmmuziek. Op het programma staat o.a. muziek uit de films Aladdin en The Lion King. Maar ook bekende pophits als New Soul en Everybody Needs Somebody.

“We zijn nog maar sinds september vorig jaar begonnen met dit jeugdorkest maar hebben sinds dan al goed gerepeteerd. We zijn dan ook zeer blij om nu ons werk te kunnen tonen aan het publiek, al heeft het aan een zijden draadje gehangen. Door de coronamaatregelen deze winter hebben wij uiteraard ook een pauze moeten inlassen. Ondertussen hebben we de draad terug opgepikt en zijn we ons volop aan het klaarstomen om een mooi concert af te leveren.” zegt dirigent Sam Stroobandt.

De naam van het concert verwijst dan ook naar de nieuwe start die we nemen. Op 20 maart willen we het begin van een nieuw jeugdorkest, een nieuwe lente. en van een mooiere tijd met minder coronaperikelen vieren.

Al is dat laatste natuurlijk nog niet volledig van de baan. Dit concert zal doorgaan volgens de op dat moment geldende coronaregels.

Kaarten zijn gratis maar reserveren is verplicht en kan via de website van het Leietheater: Reservatie.

Hou na reservatie zeker uw mailbox in de gaten.

Concert JHOD 'Een nieuwe lente, een nieuw begin!'