Agenda

Concert JHOD 'Frozen Fantasies & Musical Journeys' Concert JHOD 'Frozen Fantasies & Musical Journeys'
vrijdag 29 maart 2024 om 20:00

Leietheater (kleine zaal)

Tickets

Het Jeugdharmonieorkest van Deinze presenteert “Frozen Fantasies & Musical Journeys” een concert dat je meeneemt op een betoverende reis door verschillende muzikale werelden.
Van de bekroonde melodieën van “Frozen” tot de opwindende klanken van “The Rose” en van de tijdloze klassiekers als “Nothing Else Matters” tot de aanstekelijke ritmes van “Mambo nr. 5” dit concert belooft een
avond vol emotie en verrassingen te worden.

Kom en laat je betoveren door de passie en het talent van ons jeugdige harmonieorkest.

Voorjaarsconcert Voorjaarsconcert
zaterdag 27 april 2024 om 20:00

Tickets

Laat je betoveren door het sprankelende voorjaarsconcert van het Harmonieorkest van Deinze!

Op deze avond staat de piccolo en dwarsfluit in de schijnwerpers, en we zijn vereerd om niemand minder dan de absolute top van België én ver daarbuiten te verwelkomen: Inge Smedts, de virtuoze piccolo-solist van de Koninklijke Muziekkapel van de Gidsen.
Inge is een meesteres op zowel de piccolo als de dwarsfluit, en haar uitzonderlijke talent zal je ongetwijfeld betoveren.