Concert JHOD ‘Jeugd + Filmmuziek = Magnifiek’

zondag 2 april 2023

Leietheater (kleine zaal)

Concert

Op zondag 2 april 2023 komt het Jeugd Harmonieorkest van Deinze o.l.v. Sam Stroobandt voor de tweede keer naar het Leietheater te Deinze. Deze keer met prachtige en aanstekende filmmuziek. Het wordt een moment om even weg te dromen bij filmmuziek van vroeger en nu.

Op het programma staat o.a. muziek uit de films Pirates of the Caribbean, Mission Impossible, Cast Away en Braveheart. Er worden ook enkele bekende filmcomponisten geëerd met een medley van hun bekendste oeuvre, waaronder Henri Mancini en John Williams. Ook de fans van series als Game of Thrones zullen aan hun trekken komen.

Er wordt ook even afgedwaald naar een sage die in verschillende films, muziek, toneelstukken en literatuur voorkomt. De sage komt ook voor in twee van de Pirates of the Caribbean films maar de gekozen muziek die de sage mag vertolken komt uit een pretpark.

Kortom, het wordt weer een concert vol met herkenbare en prachtige melodieën. Niet te missen dus! Kom zeker en vast onze jeugd aanmoedigen.

Praktisch

Datum: zondag 2 april 2023 om 11 uur

Kaarten: €5,00 (-10 jaar: €2,00)

Kaarten zijn verkrijgbaar via Tickets