Eindejaarsconcert

zaterdag 16 december 2023

Maak je klaar voor een avond vol onvergetelijke momenten met getalenteerde muzikanten van eigen bodem!

Het Harmonieorkest Deinze zal je meenemen op een muzikale reis die je hart sneller doet kloppen. Laat je betoveren door de prachtige kortfilm “A Towns Tale”, live begeleid door de harmonie met de sensationele muziek van Otto M. Schwarz. Reis muzikaal de wereld rond met het meeslepende “Windows of the World” van Peter Graham en geniet van adembenemende solowerken, waaronder het schitterende “You Raise Me Up”. Maar dat is nog niet alles! Daarnaast nog wat stevige en lichtere harmoniemuziek, voor elk wat wils.

Bovendien staan twee bekende Deinzenaren klaar die -zonder enige muzikale voorkennis- speciaal werden klaargestoomd om elk een werk te dirigeren. Een verrassing die je niet wilt missen. En alsof dat nog niet genoeg is, sluiten we de avond traditioneel af met een spetterende eindejaarsuitsmijter.

Tickets kunnen besteld worden via de website van het Leietheater: tickets

Eindejaarsconcert