Sinksenstoet Nevele

zondag 28 mei 2023

Nevele

Wandelconcert

Op zondag 28 mei 2023, zal de jaarlijkse Sinksenstoet plaatsvinden in Nevele en dit jaar zal het thema “Sprookjes” zijn. Dit belooft een betoverende optocht te worden, een onvergetelijke ervaring voor jong en oud. Harmonieorkest Deinze is ook van de partij en zal samen met Fanfare Eendracht en Verbroedering Vinkt en de Muziekvereniging van Nevele voor muzikale begeleiding zorgen.

Het doel van de Sinksenstoet is om mensen uit de hele regio te verenigen en samen te genieten van de feestelijke sfeer. Dit jaar willen we echter ook specifiek kinderen, scholen en jeugdverenigingen aantrekken. Deelnemers kunnen zich verwachten aan kleurrijke kostuums, indrukwekkende wagens en vooral heel veel sprookjesachtige elementen.

Sinksenstoet Nevele