VLAMO Instapplay-in

woensdag 5 april 2023

Buurtcentrum De Rekkelinge

De VLAMO Instapplay-in is een jaarlijks muziekevenement georganiseerd door VLAMO (Vlaamse Amateurmuziekorganisatie). Het evenement is bedoeld om beginnende muzikanten en jeugdorkesten een kans te geven om hun muzikale vaardigheden te tonen en om ervaring op te doen in het spelen voor een publiek.

In 2023 zal de VLAMO Instap Play plaatsvinden in Deinze op woensdag 5 april in Zaal De Rekkelinge (Desiré Delcroixstraat 1C, 9800 Deinze). Deze editie staat onder leiding van Micheline De Waele en Tom Collier. Zij zullen zorgen voor een leuk en sprankelend programma.

De deelnemende muzikanten krijgen de kans om te spelen voor een jury en feedback te ontvangen over hun optreden. De juryleden zijn professionele muzikanten en dirigenten die de muzikanten zullen beoordelen op verschillende aspecten, zoals toon, timing en samenspel. Het evenement trekt elk jaar honderden muzikanten en muziekliefhebbers aan, en de editie van 2023 in Deinze belooft niet anders te zijn.

VLAMO Instapplay-in