Voorjaarsconcert

zaterdag 27 april 2024

Laat je betoveren door het sprankelende voorjaarsconcert van het Harmonieorkest van Deinze!

Op deze avond staat de piccolo en dwarsfluit in de schijnwerpers, en we zijn vereerd om niemand minder dan de absolute top van België én ver daarbuiten te verwelkomen: Inge Smedts, de virtuoze piccolo-solist van de Koninklijke Muziekkapel van de Gidsen.
Inge is een meesteres op zowel de piccolo als de dwarsfluit, en haar uitzonderlijke talent zal je ongetwijfeld betoveren.

Onder begeleiding van ons harmonieorkest zal Inge Smedts stukken ten gehore brengen zoals het Piccolo Concerto van Bart Watté, het Concertino van Chaminade en Einsamer Hirte van James Last. Mis deze onvergetelijke avond niet!

Maar dat is nog niet alles! Ons harmonieorkest zal je verrassen met een scala aan muzikale hoogtepunten, variërend van krachtige composities tot lichte en sprankelende werken. Laat je meeslepen door de muzikale reis met onder andere Saga Candida van Bert Appermont, In Nomine van Otto M. Schwarz en de majestueuze klanken van Jupiter uit de Suite “The Planets” van Gustav Holst.

Mis dit unieke concert met talent van eigen bodem niet en reserveer nu je tickets: tickets

Voorjaarsconcert