Inschrijving repetitieweekend 8, 9 en 10 maart 2024

Beste muzikanten,

Samen musiceren, ontspannen, gezellig samenzijn en frisse lucht opdoen aan zee: kan je je weekend nog mooier doorbrengen dan met het Harmonieorkest Deinze in Oostende op 8, 9 en 10 maart?

Intensief verder bouwen aan het concert tijdens dit repetitieweekend zal zeker in de weken voor het concert het nodige comfort geven om met veel plezier de laatste fase van voorbereiding op het concert aan te vatten.

Enorm aanbevolen dus. Iedereen welkom! Tijd om in te schrijven dan! 🙂

Enkele zaken die we vorige keren hebben bijgeleerd zijn ook verwerkt in de organisatie: waaronder ook voldoende tijd om van zee te genieten, en op tijd op zondag stoppen.

Waarom 3 dagen/2 nachten? Het is dit jaar nieuw dat we de accomodatie 3 dagen moeten bezetten.

Het is niet meer mogelijk deze op zaterdag en zondag te krijgen. We zijn op zoek gegaan naar alternatieven, maar er kan eigenlijk weinig of niets tippen aan deze schitterende locatie en faciliteiten (dicht bij zee, parking in de buurt, een accomodatie volledig voor ons allen…). We gaan daar ook repeteren op vrijdagavond, kwestie van de extra repetitietijd die we winnen niet kwijt te spelen door in die week niet te repeteren op donderdag-of vrijdagavond. Het zal dan voor wie al op vrijdagavond aankomt relaxter zijn op zaterdag: ‘s morgens al mogelijk om een beetje zeelucht op te snuiven.

Kan je echt geen 3 dagen aanwezig zijn, vervoeg ons wanneer je kan / inschrijving verplicht

• Volledig weekend € 125
  • Vrijdag en zaterdag € 85
  • Zaterdag en zondag € 85
  • Zaterdag ganse dag € 17
  • Zondag ganse dag € 17

Kan je er echt niet bij zijn, laat het dan ook weten via het formulier hieronder.

Wil je het bestuur wat helpen? Dan kan dat vooral door met zoveel mogelijk gedurende 3 dagen aanwezig te zijn. Naar kostenverdeling scheelt dat, en zo halen we ook muzikaal het maximale uit het weekend. Wie zich zorgen maakt over voldoende nachtrust: geen zorgen, op vrijdagavond zal alles op tijd dicht zijn zodat we nog fris zijn voor de rest van het weekend. Zijn er nog bezorgdheden die je eventueel beletten om te blijven overnachten? Laat het ons weten, we zullen al het mogelijk doen om een oplossing te vinden.

Dit formulier is momenteel gesloten voor inzendingen.

Volgende is inbegrepen in de opties:

• Vrijdag tot zondag (inbegrepen: 2 overnachtingen alle maaltijden / koffieforfait / poetsen)
  • Vrijdag tot zaterdag (inbegrepen: 1 overnachting, avondmaal, ontbijt, middagmaal, avondmaal, koffieforfait, poetsen)
  • Zaterdag en zondag (inbegrepen: 1 overnachting, middagmaal, avondmaal, ontbijt, middagmaal, koffieforfait, poetsen
  • Enkel zaterdag of zondag (inbegrepen: middagmaal , koffieforfait)